MPR101

Marketing produktu a značky

Marketing produktu a značky
Predmet má za cieľ zoznámiť študentov so základnými konceptmi v oblasti marketingu produktu a značky. Absolventi predmetu budú schopní rozlíšiť úroveň a klasifikáciu produktu a budú ovládať možnosti produktových stratégií. Výstupom predmetu je postupová práca.

Anotácia predmetu: Ku konkurencieschopnosti je potrebné poznať základy marketingu produktu a značky, tento predmet tak študentov zoznamuje s charakteristikou a klasifikáciou produktu a možnými produktovými stratégiami. Na túto časť ďalej nadväzuje tiež objasnením konceptov a stratégií v riadení značky. 

Súčasťou predmetu je aj marketingový výskum a testovanie nových výrobkov.

  • Charakteristiky a klasifikácia produktov
  • Hlavné odlišnosti priemyselných a spotrebných trhov
  • Obal, jeho funkcie a typ
  • Fáza testovania koncepcie výrobku

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.