MAM101

Marketing produktu a značky

Marketing produktu a značky
Predmet si kladie za cieľ študentov zoznámiť sa so základnou koncepciou produktového marketingu. Absolventi predmetu budú schopní odlíšiť úrovne a klasifikácie produktu, ktoré ovplyvňujú tzv. marketingový mix a budú ovládať možnosti produktových stratégií. Študent získava prehľad o spotrebných a priemyselných trhoch, spoznáva ich rysy a odlišnosti a zoznámi sa s konceptmi značky. Zoznámia sa s pojmami ako imidž, identita a prvky značky, ich hodnote a spôsobe zvýšenia hodnoty. Výstupom predmetu je postupová práca.

Anotácia predmetu: Na prežitie na trhu je kľúčová znalosť základov marketingu produktu a značky, ktorú tento predmet študentom poskytne. Značka je dnes kľúčová pre každú väčšiu firmu, preto je nutné ju poznať a vedieť s ňou pracovať. 

Tento predmet sa primárne zameriava na produktové stratégie a prácu s nimi, na čo nadväzuje aj objasnenie stratégií a konceptov, ktoré sa týka riadenia značky.

  • Charakteristiky a klasifikácia produktov
  • Hlavné odlišnosti priemyselných a spotrebných trhov
  • Značka a identita značky
  • Testovanie koncepcie produktu

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.