BSM101

Riadenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov

Riadenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov
Cieľom CRM je napĺňanie stratégie orientovanej na budovanie a podporu dlhotrvajúcich vzťahov s odberateľmi. CRM modul študentom predstavuje základnú orientáciu v oblasti CRM a jeho praktické aplikácie. Dôraz je kladený na dlhodobú udržateľnosť vzťahov s odberateľmi, ktoré vedú k ich spokojnosti a lojalite. Tento modul poskytne študentom základnú orientáciu v oblasti riadenia dodávateľsko-odberateľských vzťahov a aplikáciu CRM do praxe.
Anotácia predmetu: Tento modul sa zameriava na riadenie dodávateľsko-odberateľských vzťahov ako kľúčovú oblasť marketingového managementu. Okrem aspektov získavania a udržovania zákazníkov je tiež dôraz kladený na tvorbu efektívnej ponuky výrobkov alebo služieb, ktorá je založená na hodnote vnímanej zákazníkom a na tvorbe pridanej hodnoty spoločností. Dôležitým faktorom je tiež poňatie zákazníckej základne ako jedného z "aktív" podniku a snaha o jej hodnotový rast. Modul sa tiež zaoberá aplikáciou CRM (Customer Relationship Management) v korporátnom prostredí.
  • Customer value
  • Vývoj a automatizácia CRM
  • B2B prostredie
  • Management udržateľnosti dodávateľsko-odberateľských vzťahov

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.