ZKM301

Firemná kultúra

Firemná kultúra
Cieľom predmetu je zoznámenie sa s firemnou kultúrou, jej problematikou a faktormi ovplyvňujúcimi chod organizácie a majúcimi vplyv na konkurencieschopnosť na trhu. Firemná kultúra je dnes nepostrádateľnou súčasťou každého podniku, ktorý chce uspieť na trhu bez ohľadu na produkt. Výstupom predmetu je postupová práca.

Anotácia predmetu: Jasne definovaná firemná kultúra je zásadná pre úspech organizácie. Opak by mohol priniesť nedorozumenia či obmedzenia pri obchodných rokovaniach, vyjednávaniach či riešeniach konfliktov a otázok súvisiacich s organizáciou. 

Komunikácia, motivácia pracovníkov, štýl riadenia a vzdelávania vo firme sú podstatnými prvkami, ktoré sú udávané práve vzorcom danej firemnej kultúry. 

Úspech organizácie na trhu je podmienený pružnosťou reakcií na rýchle zmeny a príprave na potenciálne zmeny. Takých zmien však nemôžeme dosahovať bez správne vypracovaného systému firemnej kultúry.

  • Vzťah firemnej kultúry a stratégie
  • Firemná kultúra - symboly, hodnoty, rituály
  • Faktory firemnej kultúry
  • Typológia firemnej kultúry

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.