PSM301

Komunikačný trénink

Komunikačný trénink
Predmet sa zameriava na druhy komunikácie a možné bariéry v komunikácii, študenti sa učia pracovať s predajným procesom tak, aby sa nesústredili v prvom rade na produkt samotný a cenu, ale práve naopak využívali svoju osobnosť a kompetencie na získanie zákazníka. Výstupom predmetu je postupová práca.

Anotácia predmetu: Kľúčové ukazovatele úspechu obchodných oddelení korporátnych spoločností, ale aj vnímanie úspešného hospodárenia malých firiem je úmerné predajným a komunikačným schopnostiam zamestnancov s priamym kontaktom so zákazníkmi. Predmet je postavený tak, aby účastníci dokázali využiť sebareflexiu na identifikáciu konkrétnych schopností. Teória predajných zručností a komunikácie potom slúži ako určitý obraz, ktorý chceme dosiahnuť. Nie však ako nástroj, ktorý by sme mali používať ako určitú šablónu. V oblasti komunikačných zručností je predmet zameraný na typy a spôsoby komunikácie a bariéry v komunikácii.

  • Komunikácia ako základný faktor ovplyvňujúci obchodný proces
  • Možnosti vyjednávania
  • Teória Emočnej inteligencie v obchodnej praxi
  • Modely vyjednávania a ich využitie v praxi

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.