MRK101

Marketing produktu a značky

Marketing produktu a značky
Študenti sa zoznamujú s konceptmi, ktoré sa týkajú marketingu produktu a značky. Učia sa rozoznávať úroveň a klasifikáciu produktu a spoznávajú možnosti produktovej stratégie. Ďalej sa zoznámia so spotrebnými a priemyselnými trhmi, ich rysmi a odlišnosťami a konceptom značky. Výstupom predmetu je postupová práca.

Anotácia predmetu: Podstatou predmetu je osvojiť si základy marketingu produktu a značky, a zlepšiť tak svoje postavenie na trhu. V predmete sa študenti zoznámia s charakteristikou a klasifikáciou produktov a s produktovými stratégiami a ich tvorbou. 

Neoddeliteľnou súčasťou predmetu je aj zoznámenie s marketingovým výskumom a prácou s ním. 

  • Charakteristiky a klasifikácia produktov
  • Hlavné odlišnosti priemyselných a spotrebných trhov
  • Obal, jeho funkcie, typ
  • Fáza testovania koncepcie výrobku

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.