MAM301

Marketingový výskum

Marketingový výskum
Cieľom predmetu je zoznámenie študentov s postupmi, metódami a zásadami pre marketingový výskum trhu, ktoré sa využívajú ako nástroje marketingu. Tieto metódy sú jednotlivo aplikované na konkrétny typ výskumu. Výstupom predmetu je postupová práca.

Anotácia predmetu: Predmet má primárne za cieľ zoznámenie študentov so zásadami pre výskum trhu a možnosťami jeho uplatnenia pre marketing. Obsahovo sa predmet zameriava na podstatu výskumu trhu a jeho konkrétnej metódy. 

Študenti sa naučia zvoliť taký druh výskumu trhu, ktorý je vhodný pre konkrétny subjekt, a uplatniť naučené metódy.

  • Spôsoby marketingového prieskumu, ich výhody a nevýhody
  • Pravidlá pre výber a formuláciu otázok v marketingovom prieskume
  • Realizácia výskumu
  • Spracovanie a výstupy výskumu

Predmety

Zvoľte kvalitné ONLINE ŠTÚDIUM na CARDIFF ACADEMY SE, ktoré Vám ponúkne prakticky zamerané štúdium v ​​najvyššej kvalite.